Kamis, 20 Februari 2014

Browse Manual » Wiring » » » » » » » » Seram ! Keluarkan Bola Mata dari Kelopak

Seram ! Keluarkan Bola Mata dari Kelopak

Rabu, 04 September 2013 
John Doyle (Foto: Mirror) 
 John Doyle (Foto: Mirror)
LIVERPOOL - Seorang lelaki dari  Liverpool,   mencuba memecahkan rekod dunia setelah video matanya yang boleh bergerak seperti ingin keluar itu beredar di YouTube.
 
John Doyle, melakukan aksi yang mengejutkan. Ia mampu melakukan trik seolah matanya akan keluar. Lelaki bertubuh gempal ini mengaku bahawa dia boleh tercatat dalam Guinness World Records dengan aksinya yang unik tersebut.
 
Doyle telah mengupload video yang menampilkan bakatnya itu ke YouTube. Meski demikian Guinness World Records itu memiliki kriteria yang cukup ketat sehingga sukar untuk memenuhi standard mereka.

"Saya melakukan itu untuk teman-teman di pub tempat saya bekerja dan menaruhnya di YouTube satu hari,” ujar Doyle.

"Tiba-tiba video itu telah ditonton ratusan kali oleh pengguna YouTube. Sehingga, saya mendapatkan puluhan email setiap beberapa jam,” jelasnya.
 
Seperti diberitakan Mirror, Rabu (4/9/2013), Doyle mengaku bahawa dia pernah diundang tampil di acara TV di Amerika Syarikat  dan acara Ripley’s Believe it or Not juga menghubunginya.
 
“Saya tidak pernah berharap akan menjadi sepopular ini. Semoga dengan bakat saya ini saya mendapatkan karir yang baik,” ungkap Doyle.
(ade)Okezone

Tidak ada komentar:

Posting Komentar